woensdag 10 augustus 2016

Het spel

    'We moeten in standje 69 aan elkaars grote teen sabbelen.' Zeg ik.
    Ruben trekt zijn wenkbrauwen op. '
Ok,' zegt hij.  
    'Ok dan ehh, ga jij, zal ik gaan liggen eerst?'

    'Ja. Is goed.' Ruben gaat op zijn rug liggen, op het neergelegde kleed en ik kruip bovenop hem met mijn gezicht naar zijn voeten.
    'Oké,' zeg ik, 'klaar?'
    'Ja. Ok Je grote teen toch?'
    Ik voel hoe hij zijn buikspieren spant. Ik kijk naar hem om. '
Ja, kan je er wel bij?'
    'Ja.'
    'Oké, dan gaan we maar.' Ik kijk zijn teen recht in de nagel. Dat helpt niet echt, de zwarte pluisjes tussen zijn tenen ook niet, trouwens. Ik knijp mijn ogen dicht en vouw mijn lippen om de teen. Ook mijn grote teen voelt warmer en natter aan. Daarna voelt hij koud aan.
    'Hoe lang moeten we dit doen?' Vraagt Ruben.
    'Twee minuten.'
    'Juist. Ok. Dan zet ik wel een timer aan.'
    'Goed, oké. Dat is wel handig, ja,' zeg ik. Ik klim van Ruben af en wacht tot hij de juiste app op zijn mobiel heeft gevonden, 
    Het was de bedoeling dat dit iets spontaans zou zijn maar het voelt alleen maar meer geforceerd. Tenen likken is niet heel erg sexy, misschien hadden we verder moeten zoeken dan dit verjaardagscadeau van drie jaar geleden. Ruben gaat weer liggen, met zijn mobiel in zijn hand boven zijn hoofd. Hij knikt naar me en ik ga weer bovenop hem liggen.
    'Ok.... Nu,' zegt Ruben, en we nemen elkaars grote teen weer in de mond. Ik weet niet echt wat ik er verder mee moet, het is niet echt zo dat de smaak van zweet-tenen me verleidt tot zuigen. Weer voel ik een lichte bries langs mijn natte teen.
    'Vindt jij dit lekker?' vraagt Ruben. Ik laat zijn teen ook weer los.
    'Ehh.'
    'Ander kaartje doen?" vraagt hij.
    Ik kom weer overeind. '
Vond jij het niet lekker?' vraag ik.
    'Niet mijn ding,' zegt hij. Maar hij was degene die de kaartjes moest uitzoeken en husselen.
    'Oké,' zeg ik, 'dan moet jij gooien.'
    Ruben gooit vier.


Geef je partner een waanzinnige tongzoen! -2 minuten.


Dat is beter. Ruben hupst heel charmant met zijn kont over de grond een paar stukjes mijn kant op. Hij leunt naar me toe en geeft me een zacht kusje op de lippen.
    'Minimaal twee minuten tongen, stond er,' zeg ik en geef hem een stomp.
    Ruben lacht. '
Ik mag er toch wel een beetje in opbouwen?'
   'Goedgoed,' zeg ik. Ruben pakt zijn mobiel en zet de timer weer aan. We kijken elkaar een beetje afwachtend aan, leunen naar elkaar toe en knallen dan met onze tanden op elkaar. Met onze handen op onze monden trekken we ons weer terug. Net alsof we weer beginners zijn, dit.
    'Kusje erop?' vraag ik grijnzend.
    'Pff, ja hoor, kom maar, ' zegt Ruben. Dit keer blijft hij zitten en leun ik naar hem toe. Dit is fijn, en toch net een beetje anders dan normaal. En toen ging Rubens mobiel af. Natuurlijk. Ruben stopt met zoenen en pakt zijn mobiel om de wekker uit te zetten.
    'Jij mag weer dobbelen,' zegt hij.
    Ik gooi de twee dobbelstenen, zeven.


Vraag elkaar wat je gevoeligste plekjes zijn en zoen en streel elkaar daar. -1 minuut p.p.

Ik kijk Ruben aan. Hij lacht en ik weet al wat hij gaat zeggen.

    'Mijn lul,' zegt hij grijnzend. No kidding. Ik rol mijn ogen naar hem, hij lacht alleen maar harder. Ik geef hem een kus op zijn lul en wijs naar mijn nek. Hij geeft mij een kus in de nek. Ruben dobbelt weer en gooit drie.

Geef de oksels van je spelpartner een tongzoen. -1 minuut

Ruben trekt een vies gezicht. En dobbelt nog een keer.

    'Jij had toch de kaartjes uitgezocht?' vraag ik lachend. 
    Ruben trekt zijn schouders op met een gezichtsuitdrukking die 'oeps' betekend.

Smeer je partner in met Mayonaise en geef elkaar een body to body massage. -Heeeeel lang.

    'Gatver, met mayonaise?' vraag ik. Ruben knikt en dobbelt nog eens.


Steek je tong in de navel van je partner en draai cirkels van 360 graden. Je partner mag naar vliegende edele delen happen. -2 min. 

Snuit je neus in de slip van je partner. -Niet te lang!


Ik pak de dobbelstenen en gooi ze van de tafel.

    'Vier,' zeg ik, 'en als je twee keer hetzelfde kaartje hebt moet je de standjes-dobbelsteen gooien.' 
    Ruben lacht. En gooit de standjesdobbelsteen. Hij gooit het vraagteken en beweegt zijn wenkbrauwen op en neer.
    'Spannend, ' zegt hij. 
    Ik lach en ga op het kleed liggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten