vrijdag 16 juni 2017

Het pakketje

Het is het beste idee ooit, al zeg ik het zelf. Misschien hebben mensen er al wel eens over gedacht, waarschijnlijk hebben ze het ook wel gedaan. Maar nooit heb ik gehoord dat het goed af liep. Ik ga het doen, ik ga een wereldreis maken, per post. Het wordt geweldig, het beste ooit. Alle landen die ik zal zien! Ik heb al een lijst met landen waar ik heen wil. Ik wil alle vrienden ontmoeten die ik via een online game gevonden heb. We hebben lang gepraat met zijn allen, veel discussies gehad in een hele grote groupchat, toen vielen in ieder geval degenen die toch niet echte vrienden waren af.

Ik heb de doos al, een mooie grote met ruimte voor een kussen en een voorraad eten en drinken. Een paar grote flessen en een zuurstoftank en de binnenkant heeft een zachte laag die isolerend werkt, maar die de scans niet tegenhouden. Het enige probleem is: de douane controle. Als ze mijn pakketje openen, snappen ze natuurlijk meteen dat ik niet echt een helemaal legaal pakketje ben. Daar heb ik het langste over nagedacht, maar ik denk dat ik de perfecte manier gevonden heb om het te voorkomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten